Selamat Datang Ke Laman Sesawang Baru azizcfp.com

azizcfp ingin mengucapkan selamat datang kepada semua pelawat ke laman sesawang baru www.azizcfpx.com & www.azizcfp.com

Buat masa ini, laman sesawang ini masih lagi dalam pembikinan & kerja-kerja kemaskini yang mutakhir. Antara lain ianya akan dimuatkan dengan artikel & rencana-rencana penerangan menegenai produk, ulasan, berita & semua perkara yang melibatkan isu kewangan secara amnya & perancangan kewangan khususnya yang boleh memberi menafaat kepada pelawat laman sesawang ini.

Oleh kerana laman sesawang ini agak baru & masih dalam proses kemaskini terakhir kami ingin memohon maaf kepada pelawat baru & pelawat yang sedia ada (samaada pelanggan baru atau lama azizcfp) di atas segala kesulitan yang dihadapi ketika melayari laman sesawang ini. Sesetengah rantaian/link seperti Forum azizcfp mungkin tidak dapat berfungsi dengan sepenuhnya.

Untuk mereka yang berminat untuk menyertai seminar & seterusnya menyertai program azizcfp ini bolehlah merujuk ke bahagian atas lawan sesawang ini untuk rujukan tarikh seminar yang akan datang & sila isi butiran saudara/saudari di dalam ruangan Pendaftaran Seminar yang disediakan.

Sekian, terima kasih.

admin, azizcfp.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *